RUHUN SOKAK GÜRÜLTÜSÜ DÜŞ RİTMİNDE

THE DIN OF STREET SPIRIT SOUNDS IN THE RYTHME OF DREAMS

15 Ocak 2011 Cumartesi

zavallı zozan



zavallı zozan,


1.

sokakların aynası kırık, ölüyoruz diyorum
umut uzaktaki kuzen, çoktandır görmedim
yaşamak zul ve ölümden menkul
herkes bir diğerine üçüncü köprü
zavallı inanç lağvediyor kendini.

2.

eskiden bir şeyler vardı eskimeyen
sokaktan bir davulcu geçer ben ağlardım
küçük olan her şey semirdi ve hayat
ne bulduysa açıkta
ne bulduysa kemirdi.

3.

kaşıntı hali bitmek bilmez
kırık kalemlerle yazıyorum.

4.

plastik bir gerçeklik çok lezzetli
sahilimize tank indirdiklerinde biramız yarım olacak
beni çağırdığında cellat ben çokça ölü
ve mahşer yerinde bütün genç kızlar çıplak
öleceğiz diyorum her yer kapkara zift
öleceğiz ve kimse oralı olmayacak
doğumumuz suskun oldu evet fakat
ölümümüz de bir o kadar mutevazı, heyhat.

5.

sokakların aynası kırık silme uğursuzluk
şarkılar ortasından ikiye ayrılmış ve
“bazı insan dayı olamayacak kadar yeğen”
yeşeren ve sararan bir gerçeklik
hiç de dönüşken olmayan elektronik sesler
bu sabahların bir anlamı yok.

6

bütün bir kışı kendimi öldürerek geçirdim
ve kahretsin yine çirkin bir yaz
terlemek de olmasa bilmeyeceğim
hayatta mıyım diye soruyorum anneme
vatan bölünmez diyor.

7.

plastik bir gerçeklik ve elektronik sesler
anlamı çöpe attım çöpçü geçmiyor.




zozan gemilerördü, temmuz başı ’10, izmir


Hiç yorum yok: